Missie:
helderheid en kennis bieden voor het in kaart brengen van de toekomst
oplossingen bieden voor mogelijke problemen in de toekomst
schrijven van bijvoorbeeld meerjarenplan
Visie:
Visie is om de toekomst in kaart te brengen met een perceptie van verschillende bedrijven of particulieren. Deze perceptie is bijvoorbeeld winsten / trends enz soort cultuur maar ook de visie op de toekomst duidelijk in kaart brengen/ heldere analyses en onderbouwingen/ starten met meer over de toekomst te weten te komen/ verschillende methodes zoals data analyses/maar ook producten produceren vanuit een visie zoals bijvoorbeeld een black box op de man en een alarm buzzer voor fiets of auto of anderszins
doelstelling:
Uitgroeien naar een geronomerde speler/
Kennis delen op het gebied van de toekomst en de visie op de toekomst. Starten met dit in kaart brengen en voor iedere speler zijn of haar toekomst in kaart brengen/
Strategie:
laag beginnen met benoemen van de toekomst en daarmee een marktaandeel te veroveren
cultuur:
informeel en hoogwaardige inzet
betrokkenheid bij de business